سید حسن نصرالله نمایه

روزنامه‌ها و رسانه‌های صهیونیستی به صورت گسترده مصاحبه دبیرکل نصرالله را بازتاب دادند و عملیات این رژیم در مرز لبنان برای کشف تونل‌ها را به سخره گرفتند.

به گزارش مشرق، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله یکشنبه شب (دیشب) پس از چند ماه سکوت بر قاب شبکه لبنانی «المیادین» ظاهر شد و به تمام ادعاها و شایعات درباره خودش پایان داد.

وی در این گفت‌وگو با «غسان بن جدو» به تحولات بسیاری پرداخت که یکی از آنها عملیات رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان موسوم به «سپر شمال» برای از بین بردن تونل‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

فیلم / شکست اطلاعاتی صهیونیست‌ها به روایت سیدحسن‌نصرالله

نصرالله غافلگیری‌های زیادی برای صهیونیست‌ها دارد

نصرالله در پاسخ به اولین سوال درباره عملیات کشف تونل اسرائیل گفت «ما ملزم نیستیم که بگوییم، حزب‌الله تونل حفر کرده است. ما همیشه تمایل داریم که ابهام سازنده را در پیش بگیریم. حتی اسرائیل ادعا می‌کند که حزب‌الله عامل حفر تونل است اما تاکنون دلیلی برای این ادعا ارائه نکرده است… البته که تونل‌هایی هست و بوده. حالا چه جدید چه قدیمی. و برخی را کشف کرده‌اند. حال جدای از اینکه چه زمانی حفر شده، قبل از جنگ ۲۰۰۶ یا بعد آن یا اینکه چه کسی حفر کرده، به هر حال این تونل‌ها هست و نکته در این است که اسرائیل آن را دیر کشف کرده است و این شکست دستگاه اطلاعاتی اسرائیل بود. یکی از این تونل‌ها عمری در حدود سیزده یا چهارده سال بود. یعنی ارتش، سرویس اطلاعات و دستگاه‌های آنان این را کشف نکرده بودند هر چند که رسانه‌های اسرائیلی از تونل‌ها صحبت کرده بودند».

خبرگزاری «معا» فلسطین در همین راستا نوشت، مقامات رسمی رژیم صهیونیستی قبل از سخنرانی آماده شدند بودند تا با عنوان‌هایی از پیش تهیه شده و توزیع آنها بر شبکه‌های عبری و خارجی، نتایج مترتب بر سخنرانی دبیرکل حزب‌الله را به شکست بکشانند اما این طرح شکست خورد و بیشتر رسانه‌های عبری ترجیح دادند به شیوه خود این سخنرانی را پوشش دهند.

روزنامه «اسرائیل هیوم» نزدیک به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و حزب لیکود در صفحه اول خود عکسی رنگی از نصرالله چاپ کرد و زیر آن نوشت: عملیات تونل‌ها (یک) شکست برای اطلاعات اسرائیل است.

روزنامه راستگرای «هاآرتص» هم به شیوه تمسخرگونه نوشت: انتظار داشتیم اطلاعات اسرائیل این تونل‌ها را در سال ۱۹۹۶ کشف کند!

روزنامه شناخته شده «یدیعوت آحارونوت» هم به همین موضوع پرداخت و نوشت: شاید هنوز تونل‌هایی باشند که اسرائیل آن را کشف نکرده باشد.

اما وبگاه «واللا» با انتشار تصویر همراه با لبخند سید حسن، از زبان وی نوشت: غافلگیر شدیم که اطلاعات اسرائیل این تونل‌ها را دیر کشف کرد.

«شمریت مائیر» سردبیر ویگاه «المصدر» با انتشار تصویری از مصاحبه نصرالله، به قابی که بر روی دیوار قرار داشته و آیه قرآنی «ادخلوها بسلام آمنین» (به سلامت وارد شوید) بر روی آن نوشته شده، اشاره کرد و نوشت، آیا منظور از این آیه، تونل‌هایی است که افراد وابسته به مقاومت قرار است از طریق آنها وارد الجلیل (در فلسطین اشغالی) شوند.

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی عنوانی انتخاب کرد تا نگرانی را در میان صهیونیست‌ها توصیف کند. کانال ۱۳ این رژیم به صورت گسترده سلامتی و سرحالی نصرالله را بازتاب داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    حریف این حرامزاده ها ، فقط این فرزند خلف روح الله و حضرت آقا است
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    18 77
    سیدحسن نصرالله با هر بار سخنرانی اش امید را در محور مقاومت به روزرسانی می کند. با سخنان سید حسن نصرالله به خود می بالم که در جناح خودم را در این دنیا که محور مقاومت است انتخاب کرده ام. لبیک یا نصر الله
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    9 2
    سلام آنهایی که منفی دادند مثل خودشاند
  • آینده نگار IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    5 5
    فيلم كامل مصاحبه را لطفا بگذاريد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس